17 Nisan 2013

4. Antalya Televizyon Ödülleri Adaylar Listesi.


Nicedir diyordum, kendi kendime. Ödül zamanı geldi de, bu adaylar niye açıklanmıyor diye. Nihayet açıklanmış.


Ödül gecesi 27 Nisan Cumartesi.

Şimdi adaylar arasında Karadayı dizisini görünce şaşırdım. 
Çünkü.. Antalya Televizyon Ödüllerinde yapımcılar kendileri başvuru yapıyor. Ve bildiğim, dahası geçen gün okuduğum yazıya göre, Ay Yapım, bu organizasyona katılmıyor. Ama nasıl oluyor da, Karadayı dizisi, hem dizi hem de oyuncu dalında aday olmuş anlamadım. O varsa Kuzey Güney dizisi niye yok? Allah Allah...

Bir de ödül katagorisini yeni – eski olarak ayırmaya çalışmışlar. Ama sadece dizi katagorilerini. Oyuncu adaylıklarında yine yeniler eskilerle beraber yarışıyor. Bana şahsen tuhaf geldi. Üstelik sezonu kapatmış dizilerde var adaylar içinde.

Bakalım ödül dağılımı nasıl olacak?

Ödül gecesi Tv8'den canlı olarak yayınlanacakmış bu arada.

6 yorum:

  1. başvurmamış demek ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama Karadayı için başvurmuş. Ayrımcılık yapmış demek ki. :)

      Sil
  2. Yapılan ödül törenleri bitiriyor beni. Uzun zaman oldu izlemeyeli. Geçenlerde bir köşe yazarının ödül töreni izlenimlerini okudum, değişen bir şey yok. Hala beceremiyormuşuz:)
    Blog görünümün böyle çok iyi olmuş, güle güle kullan. Ziyaretçin eksik olmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Belki birgün şöyle ahımşahım bir tören yaparız.
      Severim izlemeyi. Bakalım bunu izleyebilecek miyim?

      Teşekkür ederim. Pek içime sinmedi ama bakalım. Eksik olmayın. :)

      Sil
  3. karadayı izlemiyom ama seveni çok.
    bakarım sonuçlarına.
    eski rengin samimi sıcaktı daha.
    böle de ama daha teknik olmuş.
    hayırlı olsun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Baya seveni var. Bende biliyorum. Bir yazıda şöyle diyordu. İki ismi rakip yapmak istemez belki yapımcı. Yani Kenan ile Kıvanç'ı. :)
      Öyle mi? Bana da iyi geliyordu aslında. bilmiyorum ki. :) şöyle bir dursun bir zaman. Bakarız. :)
      Teşekkürler.

      Sil