24 Nisan 2013

Soru - Cevap Güzelliği

Blogdaş Semi'nin mimli konusundan, soruları kaptım. İstersen sende yapabilirsin.

Takip ettiğin köşe yazarı/yazarları var mı? Kimler?
- Var. Mesela Cengiz Semercioğlu'nu okuyorum. Arada Ayşe Arman'ı, Ömür Gedik'i okuyorum. Öyle listeden bakıyorum işte.

Bugün Dünya için ne yaptın?
- Çok düşündüm de bulamadım yahu. Bir şey yapmamışım demek ki.. Ne bilim. Uyanmışım işte, işe gelmişim. Asıl Dünya bugün benim için ne yapacak acaba? Hııı... ?

Yemek konusunda yaratıcısı mısın?
- Olabilir. Belki..

Sinema mı, DVD mi?
- Sinema ama pek vakit olmuyor.

Blog, Facebook, Instagram, Twitter...senin için bir sıralama yapar mısın?
- Blog, twitter ve facebook. Diğeri yok.

Rakı-balık masasında sence hangi mezeler olmazsa olmazdır?
- Bilmem ki. Hiç yapmadım. İlgim yok.

"Burada yaşarım işte" dediğin şehir/şehirler var mı?
- Hımmm.. İstanbul'u seviyorum ben.

'Hayatın tadını çıkarmak' senin için ne ifade ediyor?
- Evimde rahat ve huzurlu olmak.

Küçüklüğüne dair hatırladığın en komik olay ne?
- Arkadaşımla toprak yığınının üstündeydik. İnelim manasında “inek” demiştim. Arkadaşım hayvan olan inek anlamıştı. Korkmuştu baya, yanımıza geliyor diye. Bende durumu anlayınca şaşırmış ve gülmüştüm.

"İyi ki icat etmişler" dediğin şey ne? Neden?
- Mikser. Adı üstünde işte, çırpmak için birebir.

Blog takibi yaparken kriterlerin var mı? Varsa neler?
- Galiba tek kriterim, küfürlü olmaması. Ve tabi anlaşılır olması.

2 yorum:

  1. Soruları cevapladığını da şimdi gördüm:))

    Dünya için bence kesin bir şey yapmşsındır da hatırlamıyorsundur:)
    En azından yere çöp atmamışsındır, belki bir yerden 5 poşet alacağına 3 poşete sığdırmışsındır (bez çanta kullanmıyorsan eğer), yemeklerini düzgün yiyip çöpe atmamışsındır, dünyanın bir ucundan gelen bilmem ne meyvesinden değil de ülkemizde üretileni tercih etmişsindir, fotokopi çekerken yanlış çekip kağıt israfı yapmamışsındır ya da kağıtların bir tarafını tekrar kullanmak üzere ayırmışsındır, belki ihtiyacın olmadan bir kıyafet almamışsındır ya da kıyafeti kullanmak üzere bir başkasına vermişsindir, dişlerini fırçalarken ya da duşta suyu gereksiz yere açık bırakmamışsındır....bak neler anlattım sana:) Kesin bir şey yapmışsındır demiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, yapıyormuşum birşeyler. Çöp atmam. Suyu boşuna akıtmam. Yemek israf etmem. Alışveriş canavarı hele hiç değilimdir. :)
      Hiç böyle düşünmemiştim. Teşekkürler, hani derler ya, gözüm açıldı benimde. Eksik olmayın. :)

      Sil