22 Nisan 2013

Eve İş Getirmeyin Mesajı.

Yarın 23 Nisan. 
Her özel gün gibi, bu günü de reklam işlerinde ustaca kullanıyor üretici firmalar. 
Şimdilerde televizyonda dönüyor ya, bir gsm operatörünün reklamı. ( Şimdi adını vermeyelim, reklam olmasın. :D ) Hani, telefonlarınızı bırakın, bugün 23 nisan, çocuklarınızla ilgilenin, diyor ya o küçük bilmiş bıdık. Adam da bırakıyor.
Ama bir ayrıntı var o reklamda. Büyük bir yanıltmaca var. Haberiniz var mı? Yok. Daha söylemedim çünkü.
Şimdi...
Çocuk geliyor, babasına sesleniyor, sesleniyor. Adam hiç yüzüne bile bakmıyor. İşim var diyor.
Sonra operatörün çocuğu geliyor. ( Ay bu komik bir tanıtım oldu. Baya kalabalık bir aile olmuş oluyorlar. :D ) Adama bir melodi eşliğinde sesleniyor, bırak telefonu diyor. Adam anında bırakıyor telefonu.
Eeee... Ne oldu şimdi.
Adam yine, telefonunun sözünü dinledi. Çocuğununkini değil. Üstelik telefonu yine yanında sayılır. O bıdık hala yanında.
Değil mi?
Yanlış tespit mi şimdi bu? Hııı... Haksız mıyım? 
Ne yani, baba, çocuğunun demesiyle bıraksaydı elindeki telefonu, o reklam iyi bir reklam olmayacak mıydı şimdi? Mesaj yanlış mı verilmiş olacaktı?
Son olarak, akılsız ve netsiz telefonu olan babalar, eve iş getirmeyin siz de. Tamam mı?
Yarın 23 Nisan. Neşe dolsun insan.

Pazartesiniz sendromsuz geçsin İnşaallah...

7 yorum:

  1. haklısın valla :) beynimize beynimize işliyorlar!

    YanıtlaSil
  2. hiç anlamdım, hangi reklamdı o ? :D

    YanıtlaSil
  3. yalnız tespit de ilginçmiş :)))

    yarın tatl olduğu için sendrom oluşmadı bünyede pek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Kopya veremem maalesef.

      İlginç ama bence doğru. Hani ben tespit ettim ya, o bakımdan. :D

      :) Evet. Bende de yok. Kimsede yoktur umarım.

      Sil
  4. Reklamı henüz görmedim ama çok haklısın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Görürseniz de hak verirsiniz diye umuyorum. :)

      Sil