12 Nisan 2013

Bir Aşk Hikayesi Dizisi.


Fox'un yeni dizilerinden Bir Aşk Hikayesi.
Kadrosunda Zuhal Olcay dışında, çok tanınmış isimler yok. Yıldızı şu sıralar baya parlayan, neredeyse gözümün çarptığı her şeyde onu resminden görüp tanıdığım, Damla Sönmez var birde. En son Şubat dizisindeydi. Demek oradan ayrılıp, bu diziye başlamış.

Korkut karakterini canlandıran kişiyi de, gözüm bir yerlerden ısırıyor diyordum ilk başlarda. Sonra buldum. Al Yazmalım dizisinde de oynamıştı. Kadir İnanır'ın rolünü. Hatırladınız mı o kişiyi? Resimdeki en öndeki kişi oluyor.

Dizinin 3 bölümü yayınlandı şu ana kadar. Salı akşamları 8 gibi başlıyor dizi. Gerçi ona dokuz gibi de diyebiliriz. Salı günleri de öyle diziler var ki, iyi cesaretle kondurmuşlar onu da o güne.

Hikaye iyi gidiyor ama dizide. İzletiyor. Öyle bağımlısı olmadım gerçi. Tam olarak oturup izlemiyorum ama bakıyorum işte.

İzledikçe kafanızda sorular oluşuyor. Benimde hoşuma giden bir husustur bu. Aklımda soru kalması. Gelecek bölüm için biraz olsun meraklanmak. Dizi dediğin bunu verebilmeli. Tabi, öyle vurulup aman ölecek mi diye meraklanmak değil, demek istediğim.

Mesela, anne Gönül hanım (Zuhal Olcay) neden oğlunu bırakmış. Ki bir oğlu daha var, o yanında. Hatta bıraktığı oğlu Korkut, annesini ararken, bir ablası olduğunu da öğreniyor. Artık ne kadar doğruysa bu. Onu çözemedim pek. Yarım yamalak izlemenin cilvesi işte. Ama şoförün elindeki resimde iki bebek var. Ve kadından çok adam vicdan yapıyor bu konuda. Çocuğun, anasını bulmaya çalıştığını öğrendiğinden beri, adam kendini resmen içkiye verdi. Niyeyse? Bakın işte akılda bir soru var. İzledikçe cevabı alacaksın.

Dizinin adı Aşk Hikayesi ya, baya karışık ortalık aslında. Şimdi Ceylan, (Damla Sönmez) şoförün kızı. Ve Gönül'ün evdeki oğluna aşık. Adı Tolga. Tolga'da Eda diye bir kıza aşık. Eda ise vurdumduymaz bir kız. Tolga desen, tam şımarık bir oğlan. Anası fazla üstüne düşmüş. Milleti hep intihar etmekle tehdit ediyor. Bir de safın teki ayrıca. Ceylan da nesine vurulmuşsa bu çocuğun. Tabi gördüğü tek erkek o.

Korkut ise kardeşi Tolga'nın aksine, sokaklarda büyüdüğü için, ayakları üstünde tek başına durmasını bilen biri. Bu sebeple de zaten, ta Almanya'lardan kalkıp İstanbul'a annesini bulmaya geliyor. Tabi annesini hep fakir düşünüyordu. Birden karşısında zengin bir kadın görünce, şaşırdı. Şok oldu.

Şimdi baya çorba şeklinde anlattım ben diziyi. Farkındayım. 

Özetleyecek olursak, Almanya'da yaşayan Korkut, annesini aramak için İstanbul'a gelir. Burada Ceylan ile tekrar yolları kesişir. Ki Almanya'da Ceylan'ın hayatını kurtarmıştı Korkut.

Yani dizi, ilk bölümlerinde Ceylan'ın umutsuz aşkı Tolga ile olan hikayesi gibi görünse de, ilerledikçe, Ceylan – Korkut aşkının hikayesi olduğunu anlıyoruz. Zira Ceylan da Korkut'tan gelen yakınlaşmaya cevap verir. Ve bakalım sonrasında hikaye nasıl yol alır. Allah vere de, bunlar kardeş çıkmasa. Değil mi?

23 yorum:

  1. Hiç ısınamadım cok soğuk geliyor, deniz yıldızını tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hele o Korkut'un soğuk bakışları. Dediğim gibi bayılmadım diziye ama izleyince izliyorsun.

      Sil
    2. süper bi film herkeze tavsiye ederim deniz yıldızı kdrda saçma bi film yoq

      Sil
  2. Benim hoşuma gitti
    kore dizisi manyağı olan kuzenim söyledi bi kore dizisinin uyarlamasıymış senaryo kelimesi kelimesine aynıymış
    ama böyle boş zamanında izlenecek güzel bi dizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle imiş. Diziyi netten aratırken gördüm bende. :) İyi bir uyarlama o zaman. Kore dizileri çok saçmalamıyordur değil mi? :) Sonunda saçmalamasınlar da.

      Sil
  3. Ehehe buradan ipucu vermeden çıkacağım inşallah. :D Orjinalini izlemiş biri olarak söylemeliyim ki dizi şimdilik birebir uyarlama olarak başladı umarım böyle de biter, eğer bizimkiler uzatmaya kalkarsa dizinin havası kalmaz. Kore versiyonu 16 bölümcük, genellikle kısa olur dizileri. Bu dizi bitince Kore versiyonunu da izleyin derim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Yok yok vermediniz. Şimdi.. İnşaallah orjinali kadar sürer. O kadar sürerse, izlemeye değer diyorum. Hatta meraklandım bile şimdi. :)

      Sil
  4. Aaaa ben de bakacağım :) sonra da yazarım düşüncelerimi :))

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bekliyorum o halde. seversiniz İnşaallah. Sanki sevmeseniz kybeden ben olacağım da. :D
      Sevgiler.

      Sil
  5. kızın birebir kore tepkileri vermesi biraz saf ve kafası yavaş çalışıyor dedirtiyor bana. kore kızlarına yakışıyor da bizimkinin üzer
    inde (ne kadar şeker olsa da) biraz eğreti duruyor. oğlanın donuk olması süper durmuş ama. hep hollywood budalası olarak abd dizilerini uyarlmak yerine böyle naif bir hikaye daha yakın mi
    llet daha mantıklı bence. güzel bence de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjınalini şimdi hepten merak ettim. :)
      Değil mi? Değişik bir uyarlama olmuş. Güzel olsun da, devamı da gelir belki. Yani yeni uyarlamalar olarak.

      Sil
  6. Kore dizileri güzel olur yaw,
    hele komik olanları daha bir komik gelir insana.
    tiplerinden midir nedir :D

    Kore fanı da azımsanmayacak kadar çok var Türkiye'de.
    onlara sevdirebilirlerse baya tutar o zaman bu dizi,

    Bu arada Korkut'a ben de abi diyebilir miyim acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Sevdirmiş gibiler. Yorumlar kötü değil, Kore sevenlerden. Tuttu diye uzatmasınlar da diziyi. O zaman batar işte. :)

      De de, çekinme. O hepimizin ağbisi. :D

      Sil
    2. bu dizinin uzaltılması gerek çok güzel bi dizi

      Sil
  7. korkutla ceylan kardeş mi çıkacaklar?

    YanıtlaSil
  8. Adsız: Bilmiyorum ki. Benimki sadece tahmin. :) Ceylan'ın babasının o çocuklarla o kadar ilgilenmesi tuhaf geliyor.

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. ßu Dizi Hiç ßitmeSin Çok GüzeLLL...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her güzel şey biter ama. :) Hem orjinali gibi güzel kalması açısından bitmesi en iyisi. Damakta iyi tat bıraksın.

      Sil
  11. Ben Bu Kde Güzel Bir film izlemdim süper bi film 100 bölüm olsa hepsinidde izlerim tandıklarımada önercem dizi tşkr ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Geçen hafta yeni bölümü çıkmadı. Bakalım bu hafta ne olacak.
      Ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  12. Bu kore dizisinin adı ne

    YanıtlaSil