3 Nisan 2013

Cool mu Yoksa Kıl mı? Olmak Vardı Şimdi..

Blogumun ikinci yaşını doldurmasına bir ay gibi bir süre kaldı. Diktiğim ağacım bu sene içinde de büyüdü de büyüdü. Hepsi sizinle oldu.
Beni az çok tanıdınız. Belki de sevdiniz. Ailenizden biri bile oldum belki. (Abart abart.. nereye kadar.. )
Blog konusunda takıntılarım olduğunu az çok farketmişsinizdir. Gerçi bunları hep twitter üzerinden yazdım. Mesela yorum konusu. Yorum attığım bir blogda yorumum cevaplanmadığında gıcık oluyorum. Ve buna takılıyorum. Gün boyu bakıyorum, bakayım yazmış mı cevap diye. Ve her cevapsız gördüğümde gıcıklık seviyem artıyor.
Bu durumu bir ben yaşamıyorum değil mi? Hayır, tamam insanın işi gücü olur, cevaplayamaz da, o insanı ben başka yerlerde görüyorum. Ama yorumuma cevabını göremiyorum.
Nedir yani bu? Ben buna kıl oluyorum arkadaş. Başka konu yazmasını biliyor, yoruma iki kelam yazmasını bilmiyor.
Ne oluyor yani yazmayınca, Cool insan mı, blogdaş mı oluyorsun?
Yok anacığım olmuyorsun. Cool insan olsan o yorumları kapatırsın. Tıpkı ben gibi. Tamam kapatıyorum. Yorum kısmını blogumdan kaldırıyorum sevgili blogdaşlar. Haberiniz olsun. İş Cool'luksa, alın size Cool'luk işte.
Zaten adsız olarak yabancı yabancı bissürü yorum geliyor. Bazısına vicdan yapıyorum, yayınlamadım diye. Türkiye'den sonra Rusya ikinci sırada blogumu takip eden kitle sıralamasında. Bir bağlantım falan da yok ama, sağolsunlar.
İkinci Cool'luksa her gün değil, ayda bir yazı yazmalar falan. Ne o öyle, hergün hergün yazmalar falan. Ne kadar ayıp. Alıştırma insanı öyle.
Bende Cool olcam ya, ayda olmadı, haftada bir yazdım bazı bazı. Tamam burada bu şekil yazan sevgili blogdaşlarımın hepsini kapsamıyorum. Lütfen.
Ama bazılarından ciddi ciddi, bu konuda kıl kaptığım oldu. Lafım onlara. Siz üstünüze alınmayın. Üstüne alınacaklar, yorum atmadıklarım olsun diyeyim de, siz rahatlayın emi. 
Bir de zaten yine şu malum reklamın aynısından bir reklam daha gelmiş. İçerik normal ama reklam aynı anacığım. (Anacığım demem niyeyse artık..) Yayınlamak istemiyorum bu sebeple. Napalım, teklifi getiren utansın. Zaten erkek yerine koymuş beni. Bakıyorum, erkeklere yollamamış sanki. Gördüklerim hep kız. Ne alaka ise.
Neyse..
Lafı uzatmayalım biz.
Annee.. Bak ben Cool oldum.

Küçük bir not: Lütfen Cool kelimesini KIL olarak okuyun. Saygılar, sevgiler...
Küçük bir not daha: Yorum kapama işini bu konudan sonra yapacağım. Şimdi onca lafı söylemiş olup, yoruma kapamayalım konuyu da, adımız korkağa çıkmasın.

13 yorum:

  1. yorum yazdığım bloga gidip bakmıyorum özellikle ama cevap verilmediğini anlarsam ben de kızıyorum.

    ben her gün yazıyorum ama ben de bi kulum, Allah' ın kuluyuz hepimiz neticede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak oluyor, napıyım.. gidip bakıyorum. :D Görmeyince de gıcık oluyorum.
      :) :) herkes öyle kul olsa keşke..

      Sil
  2. Ahahaha o bloglardaki yorumların cevaplanmaması konusunda size katılıyorum :D Ama google amcam hiç onunla ilgili bi sistem düşünmemiş, yani şu yorumuna cevap yazdı falan diye haber verse keşke. Bende sizin gibi bloglara girip girip acaba ne yazmış yorumuma diye bakıyorum, cevap yoksa cizıs kırayst diyip geri çıkıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D İyi ya.. Bu yorumları okudukça seviniyorum. Düşüncemde yalnız değilmişim.
      Evet olsa idi iyi cidden. Onun sistemi başka galiba.

      Sil
  3. yoruma cevap yazmamak hakikaten kabalık.. hiç değilse bi gülücük koyar insan ne bileyim bi teşekkür eder..

    en iyisi takip etme öyle insanları kafan rahat olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De mi ama. :)
      Hımm... iyi bir çözümmüş aslında. Yapmak lazım.

      Sil
  4. Şu yorum olayına ben de katılıyorum açıkçası. Karşı taraftan ister istemez bir karşılık bekliyor insan, gelmeyince de sinir olunuyor. Ama tabii bu Atakan Yener arkadaşın da dediği gibi, onların kabalığı.

    (İnşallah Uyuşuk yorumuma cevap verir allaaam nolur!) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Sinirlik, kabalık.. herşey var içinde. :)

      :D hımmm.. gıcıklık edip vermesem mi acabaa..

      Sil
  5. Anlamlı bir yazı olmuş. Bence o kadar düşünme, sen beğendiğin ya da beğenmediğin için bir şeyler yazıyorsun.( yorum kısmına) Bunu kendin için yapıyorsun öyle düşün ve KIL pardon COOL olma :) böyle çok güzelsin, içtensin :)

    Yorumlara sakın kapama, unutmadan onuda ekleyeyim :)) böyle paylaşmış oluyoruz. Hatırlarım Teımanın Taksim'de sahne aldığı bir bara gitmiştim, sonunda bir daha girmem Tv'den izlerim daha iyi dedim. Adam tek laf etmeden , seyirciye bir merhaba demeden şarkılarını söyleyip indii sahneden. Sen yorumlara kapatırsan aynısı olur. Tadı tuzu kalmaz. Ben ne düşündüğümü yazmak istiyorum sana. Bak mesela şimdi destan yazdım :))

    Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maillerime bakmadan evvel aklımdan geçen ilk şu oldu: Bir Allahın kulu da yorumlarını kapama demedi yaa..
      Bu yorumu okuyunca öyle sevindirik oldum ki. Tivitte bu konuda veryansın etmeyi bile düşünüyordum. :D
      Ama bir laf ettim, ardında durayım. Belli bir süre kapalı kalsın. Hem bende zaten fazla duramam gibime geliyor. Fazla Cool'laşamıyorum. :) :)
      Çok teşekkür ederim.
      Tüm sevgiler benden olsun. :)

      Sil
  6. Hatasız Cool olmaz geyiğine düşmemek için kendimi zor tutuyorum :)
    Takma yahu , ben burayı deşarj olmak için kullanıyorum yani en azından kendi içimdekileri yazarken (şiir,hikaye,öykü vs..) sende öyle yap ama gıcık olmaya da devam et
    takipcilik iyidir her zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Bu espri hiç gelmemişti aklıma yazarken. Kıl kısmına takıldığım için galiba.
      Öyle olmak lazım.
      Gıcık olmaya devam etmiyim ama yorum atmaya devam. :) :)
      evet iyidir. teşekkürler.

      Sil