11 Nisan 2013

Osmanlı'da Derin Devlet


Trt'de Osmanlı Kıyam adlı dizi vardı. Bilenler biliyordur. Ben o diziyi izliyordum. Yani ilk sezonunu. Zira ikinci sezon dizi fena çuvalladı, bana göre. Kadrosuna yeni isimler eklendi. Eski temel taş olan isimler gitti. Yani dizi değişik bir hal işte.

Sonu da beklediğim gibi geldi ve bitti.

Ama Samanyolu dizinin haklarını almış galiba. Yani bir şeylerini almış, diziyi yeniden çekecekmiş. İlk zamanlar aynı isimle çıkaracak diye söylendi. Ama dizinin eski kadrosundan çoğu isim, yeni bölümlerinde yer almak istememiş. Mesela Türkan Şoray. Hal böyle olunca dizinin aynı isimle devam etmesi saçma geliyor tabi.

Ama öyle olmamış. Samanyolu kanalı, dizinin ismini Osmanlı'da Derin Devlet yapmış.

Dizinin tanıtımlarından ve perşembe akşamı (bu akşam) çıkacak ilk bölümünün fragmanından da anlaşılıyor ki, konu aynı. Yine Patrona Halil isyanı olacak. 
Trt deki bölümlerinde Patrona Halil rolünü Fırat Tanış canlandırıyordu. Zaten dizinin sonunu, kendisinin diziden ayrılması getirmiş. Öyle okumuştum. Hatta kendisini suçluyorlardı ama mecbur olmasa bırakmayacağını beyan etmişti Fırat Tanış. Ben de kendisine yürekten inanıyorum.

Osmanlı'da Derin Devlet dizisinde yine güzel isimler var. Bazı isimler aynen devam ediyor. Bu da bana göre diziyi izlenesi kılıyor.

Ve açıkcası dizinin bu yeni halini merak ediyorum. Büyük ihtimal izleyeceğim. Bakalım bu sefer, Patrona Halil isyanı nasıl aktarılacak. Göreceğiz.

4 yorum:

  1. aaaaa açmışsın yorum bölgesiniiii.
    hoşgeldiiin.
    :))))

    YanıtlaSil
  2. Yorum ıı olmuş:) hg

    YanıtlaSil