18 Nisan 2013

Kuzey Güney. Olası Senaryolar Üzerine.


Bir dizi de bir fal bakılmışsa, o fal kâtiyette çıkar arkadaş. Bu hep böyle olmuştur. Artık neyin mesajı verilmeye çalışılıyorsa.

Hatırlarsanız, Cemre'de hapishanede fal baktırdı. Bakan kadın, attı tuttu. Hep güzel şeyler olacağından bahsetti. Fal bitip Cemre gidince, yüzü düştü ve sonra birine hiç iyi şeyler görmediğini söyledi. Hatırladınız de mi?

Şimdi yaşananlara bakınca, o an hapisten çıkamayacak herhal dedik ama çıktı. Kuzey'le kavuşamayacak herhal dedik ama kavuştu. Yani kısmen kavuştu sayılır artık. Güney'in çevirdiği dolap ortaya çıktı.

E hani, nerede bu kötü fal ? Değil mi?

Demek ki... neymiş, daha olacak şeyler varmış. Herşey yeni başlıyormuş.

Dizi finale adım adım yaklaşıyor. Güney'in daha Ferhat cinayeti çıkacak ortaya. Yani daha da çirkinleşecek. Daha da tehlikeli olmaya başlayacak.

Demem o ki, bu dizi iyi sonla bitmez arkadaş. Güney bence birini daha öldürür. Ya Cemre'yi, ya Kuzey'i.

Böyle de karamsar bir senaryo çizerim. Zira ben fala inanırım. Dizi falcıları yalan demez.



14 yorum:

  1. dizinin tanıtımlarını dahi hiç izlemediğim için yorum yapmayayım.

    yeni şablon hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Teşekkürler. Ama her an yine değişebilir. Kararsızım. :D

      Sil
  2. Kötü bitmesin yaaa. Ama güney ölebilir.ölsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ölsün ölsün tabi. Ama yalnız gitmez o, öte tarafa.

      Sil
  3. Dizi kesinlikle eski tadında değil :\ .
    Geçen sezon çok çok daha iyiydi. Kuzey'in dövüşcü kimliginden cikmasi bana göre diziyi bitirdi..
    Bu arada yeni şablonun gayet iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Bende öyle düşünüyorum açıkcası. Ve bitiyor olmasına da seviniyorum bu sebeple. Meğer Ferhat bile diziye baya katkı veriyormuş. İyi ki uzatmadılar. :)
      Tşekkürler. :) :)

      Sil
  4. Eşimle birlikte bende izliyorum diziyi ve diyeceğim tek şey Kıvanç Tatlıtuğ bu kadar iyi oyuncu ne zaman oldu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) Çalışıyor demek ki uşak. Rolü için yaptığı artı çabalar onu daha iyi yaptı bence.

      Sil
  5. bana da dizi iyi bitmeyecek gibi geliyo ama güney bi pislik yapmaz umarım Kuzeyle cemreye bişey olmasın ya üzülürüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güney bu, yapar kesin.
      Olmasın tabi ama, yazıda da dediğim gibi, dizilerde o kötü fallar hep çıkmıştır. Bunda da çıkar diye düşünüyorum.

      Sil
  6. Her güzel şeyin bir sonu vardır. Kurtlar vadisinden arslan bey gittiğinde nasıl tadı kaçtıysa burda da ali ve ferhatdan sonra olay bitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzeldi ve güzelliği, tadı daha da bozulmadan bitmesi iyi oluyor. :)

      Sil
  7. izlemiyorum ama seveni ne çok.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Baya sevildi. Kıvanç'ın etkisi büyük sayılır. :) :)

      Sil